Способи доставки:
Доставка
по всій території України поштовою службою «Нова Пошта» (на відділення);
Кур'єрська
доставка по всій території України поштовою службою «Нова Пошта» (за вказаною
Вами адресою).
Способи
оплати:
100%
передоплата на карту ПриватБанку;
Оплата
при отриманні (накладна плата);
Оплата
замовлення онлайн банківською картою Visa або MasterCard
Зверніть
увагу!
Доставку
оплачує одержувач. Вартість доставки - згідно з тарифами служби «Нова Пошта».
При замовленні від 2000 грн - доставка за рахунок магазину.
При
оплаті післяплатою стягується комісія 20 гривень + 2% від суми. Ця комісія
оплачується одержувачем.
При
оформленні замовлення до 15:00, відправлення проводиться в той же день. Якщо Ви
оформили замовлення до 15:00, але не оплатили до цього часу, Ваше замовлення
буде відправлений на наступний робочий день. Після відправки Вашого замовлення,
Вам прийде смс-повідомлення з номером накладної, для того, щоб Ви могли
самостійно відстежити свою посилку.
З
моменту прибуття Ваша посилка зберігається на складі Нової пошти безкоштовно
протягом 5 робочих днів. Потім за кожен день прострочення нараховується пеня,
тому радимо самостійно відстежувати свою посилку, а не чекати смс від
перевізника, так як іноді через технічні причини смс-повідомлення не доходять.
Посилки,
вислані післяплатою, зберігаються на складі Нової пошти 5 днів безкоштовно, а
потім оформляється повернення посилки в магазин. Якщо Ви не заберете своє
замовлення, відправлений післяплатою, наступні замовлення в нашому магазині Ви
зможете оформити тільки по 100% передоплаті.
ПРЕТЕНЗІЇ
ТА КОМПЕНСАЦІЯ
Згідно
з українським законодавством, косметична продукція (всіх підкатегорій),
предмети особистої гігієни (зубні щітки, гребінці, ватяні палички і т.п.), а
також будь-які продовольчі товари (їжа, напої тощо) належної якості не
підлягають заміні та поверненню.
Поверненню
протягом 14 днів підлягають непродовольчі товари належної якості, крім деяких
категорій, зазначених вище (предмети особистої гігієни і косметична продукція).
При цьому товар не повинен бути розпакований або використаний, упаковка не
повинна бути пошкоджена.
Заводський
брак продукції підлягає поверненню і заміні. Всі пересилання такого товару
здійснюються за рахунок магазину.
ВАЖЛИВО!
За
пошкодження в результаті транспортування відповідає транспортна компанія Нова
Пошта, тому, вони зобов'язані добре упакувати посилку! Ми завжди просимо
співробітників упакувати посилку в максимально маленький обсяг коробки, але
іноді це неможливо для збереження цілісності Вашого замовлення. Тому, якщо Вам
прийшло замовлення у великій коробці, то це тому, що співробітники перевізника
не знайшли іншої альтернативи, а не тому що ми так захотіли. Тому, всі
претензії з цього приводу, будь ласка, пред'являйте не нам, а співробітникам
Нової Пошти.
У
разі пошкодження товару під час транспортування, ми виробляємо повну
компенсацію пошкодженого товару, при дотриманні обов'язкових умов:
У
разі, якщо посилка була розкрита в офісі Нової пошти, після чого повинен був
складений Акт огляду працівниками Нової пошти із зазначенням пошкоджень
посилки. В акті повинні бути детально прописані всі пошкодження.
Компенсація
можлива лише в тому випадку, якщо по цій же посилці Ви не отримали компенсацію
від перевізника.
У
разі якщо Ви не виявили в посилці всього, що Ви замовили, або ж Вам помилково
надіслали не те, що Ви замовили, - пишіть або телефонуйте нашим операторам! Ми
постараємося вирішити будь-яке питання в найкоротші терміни і максимально
зручно для Вас!