Способи доставки:

Доставка по всій території України поштовою службою «Нова Пошта» (на відділення);

Кур'єрська доставка по всій території України поштовою службою «Нова Пошта» (за вказаною Вами адресою).


Способи оплати:

 

100% передоплата на карту ПриватБанку;

Оплата при отриманні (накладна плата);

Оплата замовлення онлайн банківською картою Visa або MasterCard

Зверніть увагу!

 

Доставку оплачує одержувач. Вартість доставки - згідно з тарифами служби «Нова Пошта». При замовленні від 2000 грн - доставка за рахунок магазину.

При оплаті післяплатою стягується комісія 20 гривень + 2% від суми. Ця комісія оплачується одержувачем.

При оформленні замовлення до 15:00, відправлення проводиться в той же день. Якщо Ви оформили замовлення до 15:00, але не оплатили до цього часу, Ваше замовлення буде відправлений на наступний робочий день. Після відправки Вашого замовлення, Вам прийде смс-повідомлення з номером накладної, для того, щоб Ви могли самостійно відстежити свою посилку.

З моменту прибуття Ваша посилка зберігається на складі Нової пошти безкоштовно протягом 5 робочих днів. Потім за кожен день прострочення нараховується пеня, тому радимо самостійно відстежувати свою посилку, а не чекати смс від перевізника, так як іноді через технічні причини смс-повідомлення не доходять.

Посилки, вислані післяплатою, зберігаються на складі Нової пошти 5 днів безкоштовно, а потім оформляється повернення посилки в магазин. Якщо Ви не заберете своє замовлення, відправлений післяплатою, наступні замовлення в нашому магазині Ви зможете оформити тільки по 100% передоплаті.

ПРЕТЕНЗІЇ ТА КОМПЕНСАЦІЯ

 

Згідно з українським законодавством, косметична продукція (всіх підкатегорій), предмети особистої гігієни (зубні щітки, гребінці, ватяні палички і т.п.), а також будь-які продовольчі товари (їжа, напої тощо) належної якості не підлягають заміні та поверненню.

 

Поверненню протягом 14 днів підлягають непродовольчі товари належної якості, крім деяких категорій, зазначених вище (предмети особистої гігієни і косметична продукція). При цьому товар не повинен бути розпакований або використаний, упаковка не повинна бути пошкоджена.

 

Заводський брак продукції підлягає поверненню і заміні. Всі пересилання такого товару здійснюються за рахунок магазину.

 

ВАЖЛИВО!

 

За пошкодження в результаті транспортування відповідає транспортна компанія Нова Пошта, тому, вони зобов'язані добре упакувати посилку! Ми завжди просимо співробітників упакувати посилку в максимально маленький обсяг коробки, але іноді це неможливо для збереження цілісності Вашого замовлення. Тому, якщо Вам прийшло замовлення у великій коробці, то це тому, що співробітники перевізника не знайшли іншої альтернативи, а не тому що ми так захотіли. Тому, всі претензії з цього приводу, будь ласка, пред'являйте не нам, а співробітникам Нової Пошти.

 

У разі пошкодження товару під час транспортування, ми виробляємо повну компенсацію пошкодженого товару, при дотриманні обов'язкових умов:

 

У разі, якщо посилка була розкрита в офісі Нової пошти, після чого повинен був складений Акт огляду працівниками Нової пошти із зазначенням пошкоджень посилки. В акті повинні бути детально прописані всі пошкодження.

Компенсація можлива лише в тому випадку, якщо по цій же посилці Ви не отримали компенсацію від перевізника.

 

У разі якщо Ви не виявили в посилці всього, що Ви замовили, або ж Вам помилково надіслали не те, що Ви замовили, - пишіть або телефонуйте нашим операторам! Ми постараємося вирішити будь-яке питання в найкоротші терміни і максимально зручно для Вас!